Өкінішке орай, көптеген автомобильдердің қозғалтқыштың зауыттық басқару бағдарламалары мінсіз емес. Көбінесе өндірушілер экологиялық талаптар үшін автомобильдің динамикалық қасиеттерін құрбан етеді. Көбінесе зауыт бекәтәлген қозғалтқыштың қуаты мен айналу моменті автомобильдің берілген сипаттамалары шындыққа сәйкес келмейді.
Көптеген иелер жанармай шығынның жоғарылауына (қателері жоқ, жарамды датчикпен), баяу екпін динамикасына, жылыну режимінде тұрақсыз бос бұрылыстарға, көлік жүргізу кезінде босап кетуі және серпілуне, ал кондиционер қосылған кезде автомобиль дұрыс қалыпты жұмыс жасамайтынына шағымданады. Бұл жағдайда жалғыз шешім -ол басқару блогын қайта бағдарламалау, зауыттық бағдарламаны осы кемшіліктерін жойылған жаңартылған бағдарламаға өзгерту.
Ал кейбір модельдерде басқару бағдарламасын өзгерту арқылы әртүрлі датчиктердің жұмыс алгоритмдерін реттеуге болады. Не үшін деп сұрақ қойсаңыз?
Мысалы, егер көлікте катализатор істен шықса, әдетте иесі оны алып тастайды, оны кәдімгі қарапайым приставкаға ауыстырады (немесе алып тастайды). Осыдан бақылау тақтасында үнемі жанып тұратын «Check-Engine» аппатық шамын және аппаттық режимінде жұмыс істейтін қозғалтқыш алады . Біз бұл алгоритмді ретке келтіре аламыз, ол үшін бағдарламалы түрде катализатордан кейін орналасқан оттегі датчигін (лямбда зонды) өшіре аламыз. Осыдан кейін қате мүлдем пайда болмайды.
Ал егер дизельді автомобильде бөлшек сүзгісі ақаулы жұмыс істеген кезде оны физикалық түрде алып тастау қажет болса, басқару блогын қайта бағдарламалау арқылы DPF немесе FAP-ты қайтадан өшіре аламыз.